2012年4月13日 星期五

掘金?名譽?之下集




        上一集講到,有球員係名成之後,就會選擇出掘金;亦有一些球員會選擇一生忠心於孕育自己的球會,也有一些為了現時球會的名譽而留底,續繼拼命。依幾種球員既情況,相信大家都能夠接受,上集講掘金既伊度奧,佢係歐洲球壇、世界球壇,所攞到既榮譽真係數之不盡,係自己全盛既時期一直係大賽場打滾,到依加三十歲多,感覺自己開始走下坡,就去俄羅斯聯賽掘金,全個職業生涯既選擇都合理非常。

     
        相信有睇2010 年既南非世界盃既朋友仔,都應該好認得上圖入面既依塊面孔。無錯,佢就係加納隊既基恩艾沙莫。是屆世界盃,佢完全可以用發光發熱黎形容,優越既身體素質,熟爛既腳下功夫,有唔少單騎殺敵既場面,係佢既演出中睇得到;加納隊能夠殺入八強,佢既功勞就真係單天保至尊一樣,5場波入面,攻入左3球。


         原本係意甲烏甸尼斯打滾既基恩,踼完世界盃之後,受到唔少球會垂青,不過最終佢選擇左以1400萬鎊轉會費加盟英超中游球會新特蘭。佢依個決定,我最初覺得有些少唔妥,以佢既級數,絶對能夠係任何勁旅生存。至於佢係新特蘭既生涯,亦都非常順利,係2010年英超球季,佢係英超既第一個球季,就能夠係34場入面,射入10球,仲奉上唔少助攻,實在唔係一般球員能夠做到。

       其後,我睇番佢既轉會係在8月31日,轉會窗既最後一日完成,我諗應該係佢好渴望去曝光率更高既英超,先作出依個決定。


       一個成功既球季過去了,基恩4 年既合約,如無強隊加盟,理應繼續係新特蘭發光發熱。不過,奇怪既事發生了,2010 球季完成後,一間阿聯酋球會艾恩,希望將基恩挖角,又係用高薪引誘佢過檔,只係26 歲既佢,前途一片光明,係足球生涯既成就一定唔會止於當時,但係有新聞報導,當時佢係同意轉會到艾恩,雖然最終新特蘭阻止左,以租借既形式轉去艾恩,希望12年球季再回巢,算係一點點勸阻加懲罰的意味,但所花上既,可是一年既光陰。

      姑勿論基恩會否重番英超,再創高峰,但係依件事反映左,金錢有時真係一隻大魔鬼,相信基恩同意轉會艾恩,都係受唔住金錢既誘惑先致作出依個決定。雖然只係一年,但係返黎之後,能唔能夠保持頂級聯賽水準既質素都好令人懷疑。

      筆者想交代既係,年青有為,係非常難得,唔好因為一時既慾望,放棄左將來,放棄左可能以後都唔再拎到既名譽,咁樣實在太短視。作為一個球迷,係大賽場上,少左一個好似基恩咁有天賦既球員,都係令我非常可惜。最後,希望基恩唔會因為今次事件,無左昔日光輝,來季重返英超,可以繼續用佢上乘既足球技術,為球壇帶來更多美好視覺吧!

沒有留言:

張貼留言