2012年3月6日 星期二

英超新援最差11人(五)奧巴坦 保夫萊特


「英超新援最差11人」來到最後一篇,在整個陣容中,只剩下一名邊鋒和一名正前鋒尚未公布,事不宜遲,即時揭曉!

前文提及的利物浦球員唐寧,屬於中前場皆能的角色,時而擔任左路中場,時而推上當個翼鋒,現在揭曉的球員也不例外,可以兼任中場與輔鋒,他就是法國球員奧巴坦。奧巴坦被香港球迷所認識,主要源於其前東家球會──曼聯。

作為「紅魔鬼」在2009年賽季的重點新人收購,當時年僅20歲的進攻球員未有得到太多的上陣機會,兩季來只能出賽14次,沒辦法在球場上證明自己的實力。不過,他過往在波爾多的優秀表現,也能吸引不少球會的注意,紐卡素將他帶到聖占士公園球場,可謂給他出場表現自己的機會。

似乎奧巴坦未有把握這種機會證明實力,又或是兩年的冷藏生涯讓他雙腿「生鏽」了,其代表「喜鵲」出賽的表現,只能以糟糕來形容。 在不缺乏上陣機會下,奧巴坦出賽了21次,但場均只有1次的成功突破,看來讓他控球推進是一個錯誤決定。然而,其傳球成功率與射門中框率也偏低,換言之,當球傳到他腳下就有危機發生。儘管如此,奧巴坦也為紐卡素貢獻了一個入球和兩個助攻,算得上是11人當中,較有表現的一位吧!

至於中鋒的人選,是A.查奧爾的隊友,同是效力昆士柏流浪的保夫萊特,他跟葛維利、尼哥並稱表現最糟的3名前鋒。保夫萊特在上賽季效力卡迪夫城,攻入驚人的19球,其發揮出色招來英格蘭國家的徵召,成為小國腳,更在今季免費加盟了QPR,正式踏足英超。

不過,他在英超的經歷並不順利。獲得領隊的重用下,保夫萊特在16次上場機會,在新人而言是較高的數字,可惜他平均每場只有2.2次射門,比英超隨便一個中場球員還要低。至今只為球隊貢獻兩個入球,其隊友希古臣在13場比賽已獲8個入球,保夫萊特絕對是被比下去。

整個「英超新援最差11人」系列,已經告一段落,這種與讀者互動的寫作方式,是筆者的初次嘗試,希望大家喜歡!寄望會有同類型的系列,讓球皇奧斯卡跟大家繼續競猜一番!

22 則留言:

  1. 下...前鋒竟然唔係卡路爾!! 奧巴坦我覺得佢真係有d獨食又成日做d多餘野, 佢有波底 但成日係唔適合既時候用...

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能正選11唔到佢,但後備會有佢個名xd

      刪除
  2. 卡路爾都叫有D作用既...
    不過佢係熱門人選就一定既!

    回覆刪除
    回覆
    1. 保夫萊特免費加盟了QPR,而卡路爾卻是巨額收購...

      刪除
    2. 始終卡路爾未係太差
      經常作頭球二傳
      比上不足 比下有餘吧

      刪除
    3. 卡路爾可以幫後防做解圍xd

      刪除
    4. 你咁講又過分咗XD,卡路爾係物非所值, 但唔係一無是處嘅!

      刪除
    5. 無錯
      入唔到波唔代表無能

      刪除
    6. 總之唔好似阿記豬奴/MU evans咁搞破壞就得啦xd

      刪除
    7. 邊個係豬奴?
      最怕這類花名...

      刪除
  3. 奧巴坦係MU個時已經吾覺得佢勁...吾明卡數簽黎做咩...= =

    回覆刪除
    回覆
    1. 但到目前黎睇佢都只係好一般般...我諗佢未必可以成到材~.~

      刪除
    2. 佢已經過左新星的階段
      所謂潛質已見底

      刪除
    3. 所以真係無諗過卡數可以咁叻免費入巴巴廉價入CC但會簽個奧巴坦番黎= =

      刪除
    4. 紐卡素入人真係有一手,成績有目共睹,但簽奧巴坦可能真係失手XD

      刪除
    5. 可難覺得踢過MU既都係好野黎掛xd

      刪除
    6. 始終強隊球員有一定保證

      刪除
    7. 但其實係強隊入面都有好多未必真係好野既球員:s

      刪除
    8. 或者咁睇
      唔買番黎都唔知個球員會踢成點

      刪除
  4. 奧巴坦以前踢預備隊真係踢到識飛,
    但一上去一隊就即刻現哂形

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年跟朗尼並稱英格蘭最佳年青球員的美羅,
      踢過利物浦、韋根,之後也不知到了那裡

      刪除