2012年4月13日 星期五

掘金?名譽?之上集

安歷卡加盟上海申花

身在安捷的伊度奧
























       不少著名球員係職業生涯過左高峰期既時候,都會選擇到一些足球正在推行和發展的國家聯賽「掘金」,意思係該國家比較有錢既球會用高薪招引佢地,簡單D 講,就即係名成後利就,依靠自己多年係足球界打響既名堂,搵可能係人生中,一桶最大既金。上面兩個球員就係比較近期既例子,有「轉會皇」之稱既安歷卡,係多間球會取得成功之後,最後由車路士改投中國既上海申花,週薪高達 20萬英鎊,簡直係天文數字。再早少少既伊度奧,係強會巴塞同國米都雙雙取得成功,又拎過非洲足球先生,係上年夏季轉會窗,以200 萬鎊加盟俄羅斯新貴球會安捷,恐怖既週薪更高達 34.5萬鎊,冠絶全球,實在恐怖。

       由此可見,踼波踼到佢地依種世界級既水準,油水多到撈都唔愁撈;就正因為依個原因,亦都體現到金錢對每一個人既吸引力。

羅馬王子‧托迪

車路士鋒線老將杜奧巴


























        不過,正所謂人各有志,掘金未必可以吸引到每一個球員。就好似球皇奧斯卡既一篇文章:《經典球員逐個捉──「羅馬王子」托迪披甲700場》,入面既主角托迪,出生地係羅馬,長大既地方都係,所屬既球會都係,至今從未效力過任何羅馬以外既球隊,以佢既實力,選擇當然多的是,球皇既文章入面提到佢係2001 拎過一次聯賽冠軍,當時皇馬同巴塞就以雙倍既人工誘惑佢轉會,佢坦言曾經心動,不過,佢既忠心可昭日月,至今佢就係羅馬效力左二十年之多。

        另一幅圖既主角杜奧巴,雖然我唔排除未來佢會去其他聯賽掘金。但重要既係,上海申花曾經係今季高薪引誘佢,仲打出安歷卡依張友情牌;不過,最終杜奧巴都係選擇暫時留隊,主因明顯都係想係歐洲大聯賽繼續增添一些榮譽,更渴望為愛隊車仔拼盡自己既精力,希望能夠拎番次歐聯冠軍。

        由此可見,名譽與忠誠,有時係一些球員心中既定位,會遠超金錢的。

1 則留言: